ناهار چی بپخم؟

1. سیب زمینی ها را آب پز می کنیم و سپس در سینی فر می چینیم. 1. سیب زمینی ها را آب پز کرده و سپس به صورت قطعات بزرگ خرد می کنیم. بعد از آن برنج را شسته و در یک قابلمه ریخته با کمی نمک (و در صورت دلخواه زعفران) میگذاریم تا نیم پز شوند.

اگر رژیم غذایی شما دارای سیب زمینی آب پز هست و نمیدانید چطور این حجم از سیب زمینی را مصرف کنید، روش های مختلفی برای درست کردن یک غذای ساده با سیب زمینی آب پز وجود دارد که آنرا خوشمزه تر میکند. پیتزای بادمجان؛ یک گزینه ی بسیار دوست داشتنی برای افرادی است که به دنبال یک غذای سالم و رژیمی می گردند و در عین حال نمی توانند از پیتزا دست بکشند! این سالادهای خوشمزه و سالم بهترین گزینه برای یک شام سبک هستند. یا اینکه بخواهیم غذایی سبک و سالم بخوریم. برای همه ی ما پیش آمده است که فرصت کافی برای آشپزی نداشته باشیم و بخواهیم به طور عجله ای غذایی خوشمزه درست کنیم.

مطمئناً همه شما با سالاد سزار آشنا هستید. بندری غذای ساده دیگری است که همه هر چند وقت یک بار هوس میکنند. این غذای خوشمزه با رب انار و معمولاً ملس سرو میشود. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای برنجی و انواع خورشتها استفاده میشود. رولت گوشت یکی از غذاهای ساده و خوشمزه است که با گوشت چرخ کرده درست میشود. برای خوشمزهتر شدن این غذا و به طریق بازاری بعد از آبکش کردن برنج کباب را در لا به لای برنج قرار دهید و بر روی برنج زعفران دمکرده بریزید.

سوتی پلو یک نوع غذای ساده محلی مخصوص استان آذربایجان است که از ترکیب برنج با شیر تهیه شده و با انواع گوشت، خرما و کشمش سرو می شود. در مرحله اول برای تهیه مرصع پلو برنج ها را پاک کنید و بشویید و دو الی سه ساعت در آن بگذارید تا خیس بخورد. 4. سرکه سیب، آب، روغن زیتون، سس خردل و شکر را به پیاز اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا جوش بیاید. بعد از اینکه مقداری سیر و پیاز تفت خوردند و نرم شدند به آن زردچوبه و مقداری فلفل سیاه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد با هم یکدست شوند و تفت بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید